"Ser una bona mestra no és un estat, és una aspiració"
Pilar Benejam i Arguimbau

dimecres, 26 d’octubre del 2011

Blog de Joan Domènech

Avui passetjant per la xarxa, investigant i llegint, he topat amb una entrada del blog de Joan Domènech i m'ha encantat!
Consisteix en que els infants escriuen alguna cosa sobre els seus pares i els pares escriuen després sobre els seus fills. Tot això a la vora d'un dibuix fet pels infants.
El que més m'ha sorprès i m'ha agradat es que es fa durant una reunió de pares.
Jo recordo les reunions de pares ( que jo solia anar com a germana o com a filla) i en cap d'aquestes van fer res interessant, tot era explicar que faran els infants, com ho faran perquè ho faran i au, cap a casa.
Per sort, tot això ha canviat i ara ens endinsam una mica més a dins el que fan els fillets/es a dins l'escola i sobretot, com ho fan.

Us deix l'enllaç perquè pogueu llegir l'article. (clicau sobre la imatge)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada