"Ser una bona mestra no és un estat, és una aspiració"
Pilar Benejam i Arguimbau

dimecres, 9 de març del 2011

Parlar de la mort

Gràcies a una companya de classe m'he informat d'una xerrada que hi haurà a Mercadal d'aquí un parell de setmanes, en vull fer difusió perquè em sembla molt interesant. A un article del meu blog ja vaig parlar una micona de les sensacions que els infants tenen quan es mor algun familiar però ara més que mai vull que la gent que vulgui participar i formar-se una micona vagi a aquesta trobada. Quan hagi pogut escoltar-la i gaudir-ne ja afegirem alguna coseta.

Parlem, que els infants són capaços d'entendre-ho quasi tot, si sabem explicar-ho!

1 comentari:

  1. Aiiisss!!!
    Ojalà hi pogués assistir!!!!
    Un petonàs!!!
    M'encanta el teu blog!

    ResponElimina